Kristýna Kurečková

Bachelor's thesis

Vliv event marketingových aktivit na image značky

The Impact of Event Marketing Activities on a Brand Image
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům z oboru event marketingu, jeho typologii, integraci do komunikačního mixu a procesu a tvorbě event marketingové strategie. V praktické části je analyzována značku Apetit a její event marketingové aktivity - konkrétně event Apetit piknik, který je …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of event marketing as an effective tool for a brand image formation. The theoretical part deals with the basic terms from event marketing field, its typology, integration into communication mix and process and creation of event marketing strategy. In the practical part the Apetit brand and its event marketing activities are being analyzed - namely event Apetit …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kurečková, Kristýna. Vliv event marketingových aktivit na image značky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications