Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu – Bc. Jitka Komárková
Bc. Jitka Komárková
Diplomová práce
Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu
Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool.
Anotace:
Diplomová práce na téma "Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu" se zabývá soudobým přístupem k segmentaci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím moderních technologií. Teoretická část práce nastiňuje vývoj marketingu v čase, porovnává jednotlivé marketingové nástroje, nabízí pohled na nejrůznější přístupy ke komunikačním strategiím s uvedením reálných …víceAbstract:
The diploma thesis focused on "Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool" deals with current attitude to segmentation and addressing potential customers via modern technologies. The theoretical part of the thesis outlines the development of marketing in time, compares individual marketing tools, offers a perspective on various approaches to communication strategies, giving real …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Komárková, Jitka. Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a E-commerce podnikání
David Bernard -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva