Bc. Jitka Komárková

Diplomová práce

Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu

Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool.
Anotace:
Diplomová práce na téma "Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu" se zabývá soudobým přístupem k segmentaci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím moderních technologií. Teoretická část práce nastiňuje vývoj marketingu v čase, porovnává jednotlivé marketingové nástroje, nabízí pohled na nejrůznější přístupy ke komunikačním strategiím s uvedením reálných …více
Abstract:
The diploma thesis focused on "Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool" deals with current attitude to segmentation and addressing potential customers via modern technologies. The theoretical part of the thesis outlines the development of marketing in time, compares individual marketing tools, offers a perspective on various approaches to communication strategies, giving real …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Komárková, Jitka. Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika