Motivace jako klíčový faktor v alternativním vzdělávání: Pohled učitelů na úspěšné přístupy ve výuce ve vybraných alternativních školách – Lukáš FUKA
Lukáš FUKA
Bakalářská práce
Motivace jako klíčový faktor v alternativním vzdělávání: Pohled učitelů na úspěšné přístupy ve výuce ve vybraných alternativních školách
Motivation as a key factor in alternative education: Teachers´ perspectives on successfull teaching approaches in selected alternative schools
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak vnímají dotazovaní učitelé z vybraných alternativních škol své úspěchy či neúspěchy při motivování svých žáků pro daná témata ve výuce. V teoretické části jsou popsány typické znaky mezi tradiční a alternativní školou, historický vývoj alternativního školství ve světě i u nás a poslední pasáž teoretické části se týká motivace. V praktické části je využito …víceAbstract:
The goal of this bachelor´s thesis is to find out how interviewed teachers from selected alternative schools perceive their successes or failures in motivating their students for the given topics in teaching. The theoretical part describes the typical features between traditional and alternative schools, the historical development of alternative education in the world and in our country, and the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Margareta Garabiková Pártlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUKA, Lukáš. \textit{Motivace jako klíčový faktor v alternativním vzdělávání: Pohled učitelů na úspěšné přístupy ve výuce ve vybraných alternativních školách}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lfmoti/.
Jak správně citovat práci
FUKA, Lukáš. Motivace jako klíčový faktor v alternativním vzdělávání: Pohled učitelů na úspěšné přístupy ve výuce ve vybraných alternativních školách. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / ČJs-SVs
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení školní práce a strachu ze školy žáků tradičních a vybraných alternativních škol
Tereza Pulicarová -
Pohybová aktivita dětí ve škole a ve volném čase na 1. stupni státní a alternativní školy.
Anežka Knauteová -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Vliv motivace k učení u žáků 8. a 9. tříd v tradičních a alternativních školách na jejich další vzdělávací aspirace
Markéta Pajerová -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Historický vývoj školních knihoven v perspektivě knihovny Střední knihovnické školy v Brně
Tereza Vichrová -
Analýza výjezdového cestovního ruchu Čechů a jeho vývoj - typy, faktory a vývoj v období 1920-2020
Hana Pukáčová -
Anglický královský protokol: jeho vývoj a historický kontext
Denisa Rottenbornová
Název
Vložil
Vloženo
Práva