Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem – Petra JEČNÁ
Petra JEČNÁ
Bachelor's thesis
Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem
The market segmentation of Činoherní studio in Ústí nad Labem
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikovat zákazníky Činoherního studia v Ústí nad Labem z hlediska vybraných kritérií. Segmentace trhu se hlavně zaměřuje na demografické, socioekonomické a behaviorální charakteristiky. Dané divadlo nemá přesně stanovenou cílovou skupinu (segmentaci trhu), což znamená, že divadlo neumí přesně zaměřit svůj produkt na cílového zákazníka. V práci jsou zkoumána segmentační …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify the customers of the Činoherní studio in Ústí nad Labem in terms of the selected criteria. The market segmentation mainly focuses on demographic, socio-economic and behavioral characteristics. The theatre doesn´t have an exactly defined target group (market segmentation), which means that the theatre can´t precisely focus their product at the target customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEČNÁ, Petra. \textit{Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lfnij8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEČNÁ, Petra. Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Milena Strunová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace trhu vína
Martin Musil -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace spotřebitelů na trhu se zdravou výživou
Kristýna Funková