Petra JEČNÁ

Bachelor's thesis

Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem

The market segmentation of Činoherní studio in Ústí nad Labem
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikovat zákazníky Činoherního studia v Ústí nad Labem z hlediska vybraných kritérií. Segmentace trhu se hlavně zaměřuje na demografické, socioekonomické a behaviorální charakteristiky. Dané divadlo nemá přesně stanovenou cílovou skupinu (segmentaci trhu), což znamená, že divadlo neumí přesně zaměřit svůj produkt na cílového zákazníka. V práci jsou zkoumána segmentační …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify the customers of the Činoherní studio in Ústí nad Labem in terms of the selected criteria. The market segmentation mainly focuses on demographic, socio-economic and behavioral characteristics. The theatre doesn´t have an exactly defined target group (market segmentation), which means that the theatre can´t precisely focus their product at the target customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JEČNÁ, Petra. Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management