Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem – Petra JEČNÁ
Petra JEČNÁ
Bakalářská práce
Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem
The market segmentation of Činoherní studio in Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat zákazníky Činoherního studia v Ústí nad Labem z hlediska vybraných kritérií. Segmentace trhu se hlavně zaměřuje na demografické, socioekonomické a behaviorální charakteristiky. Dané divadlo nemá přesně stanovenou cílovou skupinu (segmentaci trhu), což znamená, že divadlo neumí přesně zaměřit svůj produkt na cílového zákazníka. V práci jsou zkoumána segmentační …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify the customers of the Činoherní studio in Ústí nad Labem in terms of the selected criteria. The market segmentation mainly focuses on demographic, socio-economic and behavioral characteristics. The theatre doesn´t have an exactly defined target group (market segmentation), which means that the theatre can´t precisely focus their product at the target customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEČNÁ, Petra. \textit{Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lfnij8/.
Jak správně citovat práci
JEČNÁ, Petra. Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu podle životního stylu a hodnotové orientace
Jana Peffková -
Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Milena Strunová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace trhu vína
Martin Musil -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace spotřebitelů na trhu se zdravou výživou
Kristýna Funková