Bc. Libor Jedlička

Bakalářská práce

Fenomén sportovní reklamy

Phenomenon of Sports Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována, jak název napovídá, sportovní reklamě, jejím druhům, dále také sponzoringu a merchandisingu. K tomu, aby mohla být pochopena úloha sportovní reklamy, byla rozdána anketa na téma sportovní reklamy respondentům v České republice a v USA. Hlavním cílem této práce je tedy vyhodnotit anketu a na základě výsledků z obou zemí popsat, jak sportovní reklama ovlivňuje spotřebitele …více
Abstract:
The thesis is dedicated as the name prompts sports advertising, types, then sponsorship and merchandising. In order to be understood the role of sports advertising a questionnaire was distributed on sports advertising respondents in the Czech Republic and the USA. The main objective of this work is to evaluate the questionnaires and the results from both countries describe as sports advertising influences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pruša
  • Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu