Bc. Monika Vacková
Diplomová práce
Emoce v marketingu
The emotions in the marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá emočními faktory působícími na spotřebitelské rozhodování v rámci reklamních prostředků. Ve spolupráci s nadací Dobrý anděl je zkoumáno, jakého postoje nadace dosáhla v rámci využívání emočních apelů v reklamách. Charakteristikou mediální a psychologické oblasti, vymezením marketingu a legislativ, které jsou vnesené do části obecného popisu a zahrnuty v rámci aplikační části …víceAbstract:
The thesis deals with the emotional factors affecting the consumer decision-making within the advertising media. In collaboration with the foundation Dobrý Anděl is explored what attitudes foundation in the context of the use of emotional appeals in advertising. A characteristic of media and psychological area defining marketing and legislation which are introduced into a part of the disclosure and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bim6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Martina Veselková -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Účetnictví a finanční zdroje neziskových organizací v konkrétních podmínkách nadace DOBRÝ ANDĚL
Denisa Menšíková -
Sociální marketing nadace Dobrý anděl
Jana Milostná -
Marketingová komunikace nadace DOBRÝ ANDĚL
Stepanka Andraskova