Bc. Monika Vacková

Master's thesis

Emoce v marketingu

The emotions in the marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá emočními faktory působícími na spotřebitelské rozhodování v rámci reklamních prostředků. Ve spolupráci s nadací Dobrý anděl je zkoumáno, jakého postoje nadace dosáhla v rámci využívání emočních apelů v reklamách. Charakteristikou mediální a psychologické oblasti, vymezením marketingu a legislativ, které jsou vnesené do části obecného popisu a zahrnuty v rámci aplikační části …more
Abstract:
The thesis deals with the emotional factors affecting the consumer decision-making within the advertising media. In collaboration with the foundation Dobrý Anděl is explored what attitudes foundation in the context of the use of emotional appeals in advertising. A characteristic of media and psychological area defining marketing and legislation which are introduced into a part of the disclosure and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní