Bc. Monika Vacková

Diplomová práce

Emoce v marketingu

The emotions in the marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá emočními faktory působícími na spotřebitelské rozhodování v rámci reklamních prostředků. Ve spolupráci s nadací Dobrý anděl je zkoumáno, jakého postoje nadace dosáhla v rámci využívání emočních apelů v reklamách. Charakteristikou mediální a psychologické oblasti, vymezením marketingu a legislativ, které jsou vnesené do části obecného popisu a zahrnuty v rámci aplikační části …více
Abstract:
The thesis deals with the emotional factors affecting the consumer decision-making within the advertising media. In collaboration with the foundation Dobrý Anděl is explored what attitudes foundation in the context of the use of emotional appeals in advertising. A characteristic of media and psychological area defining marketing and legislation which are introduced into a part of the disclosure and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní