Analyse des Lehrwerks „alles klar 1a“ aus phonetischer Sicht – Bc. Denisa Zdražilová
Bc. Denisa Zdražilová
Bakalářská práce
Analyse des Lehrwerks „alles klar 1a“ aus phonetischer Sicht
An Analysis of Textbook "alles klar 1a" on the Phonetic Level
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the analysis of the textbook "Alles klar" aurally. In the theoretical part I describe segmental and suprasegmental side of the German language and deals with the basic phonetic concepts. The practical part includes an analysis of the particular chapters of the book. I extend pronunciation exercises, which are contained in the textbook, by the phonetic transcription …víceAbstract:
Ve své bakalářské práci se věnuji rozboru učebnice „alles klar“ z fonetického hlediska. V teoretické části popisuji segmentální a suprasegmentální rovinu německého jazyka a zabývám se základními fonetickými pojmy. Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých kapitol učebnice. Výslovnostní cvičení, která jsou obsažena v učebnici, doplňuji o fonetickou transkripci. Ke každé kapitole dále uvádím vlastní …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jc2gk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alena Kovářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Analýza učebnic německého jazyka z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení
Vendula PUKLICKÁ -
Analýza vybraných učebnic německého jazyka na základní škole z pohledu genderové vyváženosti
Lucie Skalníková -
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká -
Člen ve vybraných učebnicích německého jazyka
Marcela Žaloudková -
Mnemotechnické pomůcky pro učení gramatiky německého jazyka
Natálie Rašková