Analyse des Lehrwerks „alles klar 1a“ aus phonetischer Sicht – Bc. Denisa Zdražilová
Bc. Denisa Zdražilová
Bachelor's thesis
Analyse des Lehrwerks „alles klar 1a“ aus phonetischer Sicht
An Analysis of Textbook "alles klar 1a" on the Phonetic Level
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the analysis of the textbook "Alles klar" aurally. In the theoretical part I describe segmental and suprasegmental side of the German language and deals with the basic phonetic concepts. The practical part includes an analysis of the particular chapters of the book. I extend pronunciation exercises, which are contained in the textbook, by the phonetic transcription …moreAbstract:
Ve své bakalářské práci se věnuji rozboru učebnice „alles klar“ z fonetického hlediska. V teoretické části popisuji segmentální a suprasegmentální rovinu německého jazyka a zabývám se základními fonetickými pojmy. Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých kapitol učebnice. Výslovnostní cvičení, která jsou obsažena v učebnici, doplňuji o fonetickou transkripci. Ke každé kapitole dále uvádím vlastní …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jc2gk/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Alena Kovářová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Theses on a related topic
-
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Analýza učebnic německého jazyka z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení
Vendula PUKLICKÁ -
Analýza vybraných učebnic německého jazyka na základní škole z pohledu genderové vyváženosti
Lucie Skalníková -
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká -
Člen ve vybraných učebnicích německého jazyka
Marcela Žaloudková -
Postavení výslovnosti v učebnicích anglického a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Michaela Rojková