Vliv TikToku na nákupní chování spotřebitelů a jejich vztah ke značkám – Quynh Trang Nguyen
Quynh Trang Nguyen
Bakalářská práce
Vliv TikToku na nákupní chování spotřebitelů a jejich vztah ke značkám
The impact of TikTok on consumer buying behavior and their relationship with brands
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nejnovější fenomén ve světě digitálních platforem, který se nazývá TikTok. Cílem je zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelé ovlivněni touto sociální sítí v oblasti nákupního rozhodování a jakou percepci mají ohledně značek, které na ni působí. Teoretická část, vycházející z literární rešerše tištěných a elektronických zdrojů, se zaměřuje nejprve na tématiku nákupního …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the latest phenomenon, in the world of digital platforms, called TikTok. The aim is to determine the extent to which consumers are influenced by this social network regarding their decision-making process when purchasing products or services and how they perceive the brands that are present on the platform. The theoretical part, based on a literature review of both printed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Pavel Pajkrt, DiS.
- Oponent: Vladimír Rejlek, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan
Název
Vložil
Vloženo
Práva