Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C – Kristýna Hrubčíková
Kristýna Hrubčíková
Bakalářská práce
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Proposal to Improve Communiacation with Customers B2B and End Users B2C
Anotace:
Práce se zabývá problematikou komunikace klíčových informací o produktech a obchodní strategii importéra pracovní a bezpečnostní obuvi zákazníkům a distributorům ochranných pracovních pomůcek za účelem zvýšení prodeje. V teoretické části jsou zahrnuty znalosti získané během studia a z odborné literatury, které pomohly k segmentaci cílových skupin, analýze situace komunikace a následnému návrhu řešení …víceAbstract:
This thesis deals with a problem of communication of key information about the products and business strategy of an importer of work and safety footwear to customers and distributors of personal protective equipment in order to increase sales. The theoretical part includes the knowledge gained during my studies and reference literature which helped me to niche the market, analyse the situation of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBČÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/lg1ql2/.
Jak správně citovat práci
Hrubčíková, Kristýna. Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní poměr a bezpečnostní management
Martin Beňo -
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Analýza rizik na pracovištích s vysokým podílem robotické práce a návrh opatření pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví osob na těchto pracovištích
David Vancl -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová