Aplikace metody QFD v pohostinství – Žaneta Vaňharová
Žaneta Vaňharová
Bakalářská práce
Aplikace metody QFD v pohostinství
The Application of the QFD Method in the Restaurant Services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je aplikace metody QFD ve vybraném podniku v oblasti pohostinství, konkrétně v restauraci Na Kovárně v Prostějově, a na základě této metody navrhnout opatření na zlepšení procesu poskytování služeb. Dílčím cílem je zhodnocení spokojenosti zákazníků v daném pohostinském zařízení pomocí metody kvality Okno zákazníka. K získání požadavků zákazníků byla využita technika dotazování …víceAbstract:
The aim of this work is apply the QFD (Quality function deployment) method in individual enterprises within the hospitality industry, in particular at Kovárně restaurant in Prostejov, and based of this method, to propose measures to improve the services. A partial objective is to evaluate the degree of customer satisfaction in the restaurant using a client review window. It has been one of the methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Hana Štverková
- Oponent: Petra Owczarzy
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníků restaurace Krčma u Kellyho
Hana Zábranská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Výzkum zákaznické spokojenosti restaurace Fo3 pub & caffe
Adam Folc -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna
Lucie Pernicová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami restaurace
Nikol Bubíková -
Aplikace metody QFD při vývoji nýtovacího zařízení
Antonín Solfronk