Analýza prodeje vozů Škoda Auto na vybraných trzích – Ivan Gadermetev
Ivan Gadermetev
Bachelor's thesis
Analýza prodeje vozů Škoda Auto na vybraných trzích
Analysis of sales of Škoda Auto cars on chosen markets
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prodeje vozů společnosti Škoda Auto a.s. na trzích Řecka a Izraele, se zaměřením na odbytovou strategii na těchto trzích. V teoretické části bakalářská práce se zaměřuje zejména na teorie řízení mezinárodního obchodu, na jeho základní součásti jako: obchodní politika státu v mezinárodním obchodě, strategické přístupy v mezinárodním podnikání a formy podnikání na …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the sales of Škoda Auto a.s. cars and focusing on the sales strategy in the markets of Greece and Israel. In the theoretical part, the bachelor's thesis focusing on theories of international trade management, on its basic components such as: state trade policy in international trade, strategic approaches in international business and forms of business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Jiří Jankovský, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Eva Bendová -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights