Product placement ve filmu - James Bond – Simona Kalová
Simona Kalová
Bakalářská práce
Product placement ve filmu - James Bond
Product placement in movies - James Bond
Anotace:
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Práce product placement definuje, ve stručnosti se věnuje jeho historickému vývoji a vysvětluje některé jeho formy. Primárně se zaměřuje na jeho výskyt ve filmu, především v sérii filmů o britském tajném agentovi Jamesi Bondovi. Ve výzkumné části se pak věnuje především pohledu samotných spotřebitelů na …víceAbstract:
Product placement as a means of marketing communication is getting very important. The thesis defines product placement, deals with its history and explains some of its forms. It focuses mainly on its occurrance in movies, especially in the series concerning British secret agent James Bond. The research part focuses on the consumer`s opinion on product placement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14096
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jan Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14096
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement ve filmech o Jamesi Bondovi
Matěj Habětín -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek