Marie Nováková

Master's thesis

Marketingový plán restaurace s cukrárnou

Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti marketingu, marketingu služeb a samotného marketingového plánování. Praktická část se zabývá charakteristikou dané restaurace s cukrárnou, dále analýzami makroprostředí a mikroprostředí …more
Abstract:
The thesis deals with marketing plan of chosen restaurant facility which provides also confectionery services. On the basis of this marketing plan, paper aims to propose the appropriate marketing measures. First part of the thesis offers a theoretical overview on marketing, marketing of services and marketing planning, in particular. The core of the analysis stands on characterizing the main features …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku