Marie Nováková
Master's thesis
Marketingový plán restaurace s cukrárnou
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti marketingu, marketingu služeb a samotného marketingového plánování. Praktická část se zabývá charakteristikou dané restaurace s cukrárnou, dále analýzami makroprostředí a mikroprostředí …moreAbstract:
The thesis deals with marketing plan of chosen restaurant facility which provides also confectionery services. On the basis of this marketing plan, paper aims to propose the appropriate marketing measures. First part of the thesis offers a theoretical overview on marketing, marketing of services and marketing planning, in particular. The core of the analysis stands on characterizing the main features …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/lghfew/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Marie. \textit{Marketingový plán restaurace s cukrárnou}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/lghfew/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Podnikatelský plán na založení židovské restaurace
Veronika Stránská -
Podnikatelský plán na založení restaurace v zámeckém komplexu Verušičky
Anna Dostálová -
Podnikatelský plán na založení restaurace
Petra Lánská -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Podnikatelský plán na založení cukrárny s workshopy v Praze
Gabriela Kováříková -
Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o.
Lucie Abrahámková -
Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Jana Boučková