Marketingová strategie společnosti Manufaktura – Tereza Rosová
Tereza Rosová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Marketing Strategy of Manufaktura
Anotace:
Cílem práce je ověřit úspěšnost současné marketingové strategie firmy Manufaktura a navrhnout zlepšení této strategie na základě vlastního spotřebitelského výzkumu. První část je věnována rešerši literatury věnované marketingové strategii a shrnutí již existujících studií zkoumajících chování spotřebitelů vůči zeleným (přírodním) produktům. V praktické části je provedena analýza současné marketingové …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to analyze current marketing strategy of Manufaktura and to propose improvements based on primary consumer research. The first part of the thesis is devoted to literature review and knowledge summary of foreign research on consumer attitude towards green products. In the practical part of the thesis, there is an analysis of Manufaktura’s marketing strategy in comarison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní taktiky a marketingové strategie společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o. aplikované na spotřebitele na českém trhu
Iveta Holčáková -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Yihan Wang -
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Eva RÖHRICHOVÁ -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Tvorba marketingové strategie pro e-obchod se selektivní kosmetikou
Jan Martinec -
Influencer marketing se zaměřením na oblast kosmetiky na sociálních sítích
Petra Stonawská