Tereza Rosová

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Manufaktura

Marketing Strategy of Manufaktura
Anotácia:
Cílem práce je ověřit úspěšnost současné marketingové strategie firmy Manufaktura a navrhnout zlepšení této strategie na základě vlastního spotřebitelského výzkumu. První část je věnována rešerši literatury věnované marketingové strategii a shrnutí již existujících studií zkoumajících chování spotřebitelů vůči zeleným (přírodním) produktům. V praktické části je provedena analýza současné marketingové …viac
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze current marketing strategy of Manufaktura and to propose improvements based on primary consumer research. The first part of the thesis is devoted to literature review and knowledge summary of foreign research on consumer attitude towards green products. In the practical part of the thesis, there is an analysis of Manufaktura’s marketing strategy in comarison …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85516