Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů – Renata Popelková
Renata Popelková
Master's thesis
Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů
Segmentation of tablet chocolate market by students
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt diference, resp. podobnosti mezi studenty, kteří konzumují tabulkové čokolády, a na základě odlišností poznat, odkrýt a charakterizovat různé tržní segmenty. Dílčím cílem práce je postihnout mediální chování studentů, jež konzumují tabulkové čokolády, a poskytnout marketingová doporučení ohledně všech odkrytých skupin spotřebitelů. První část diplomové práce …moreAbstract:
The main goal of this Master's Thesis is to discover differences, or rather similarities in consumer's behaviour on the Czech tablet chocolate market by students and based on these differences identify, reveal and characterize various market segments. Partial goal is to detect media behaviour of students who consume chocolate tablets and provide marketing recommendations regarding to all revealed groups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58329
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2014
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Václav Izera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58329
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Segmentace trhu spotřebitelů kávy s cílem nalezení vhodného segmentu pro produkt Pressca
Michal Sýkora -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Kateřina Stránská -
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Klára Fritsche -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Eva Konečná -
Segmentace trhu čokolád
Veronika Špidlová