Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Jitka Kučerová
Ing. Jitka Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. Jedná se o prodejny s drogistickým zbožím nacházející se v centru města Jihlavy a to konkrétně o drogerii TETA, drogerii DM a drogerii – parfumerii ROSSMANN. Dílčím cílem je porovnání využívání merchandisingových zásad těchto prodejen a následné srovnání s preferencemi internetových respondentů …moreAbstract:
This study is going to examine merchandising and shopping habits in selected retail units. Those units are a retail drugstores located in the centre of Jihlava. Those shops namely are - TETA Drogerie, DM and Perfumery Rossman. The goal of this particular work is to compare how efficiently and effectively are those retailers using principles of merchandising. Those findings are ranked and compared to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zqb0j/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Jitka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lgx3vy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Marcel VACULA -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Markéta Bechiňová -
Merchandising ve vybrané firmě
Tereza Poláková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová