Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Jitka Kučerová
Ing. Jitka Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry vybraných maloobchodních jednotek. Jedná se o prodejny s drogistickým zbožím nacházející se v centru města Jihlavy a to konkrétně o drogerii TETA, drogerii DM a drogerii – parfumerii ROSSMANN. Dílčím cílem je porovnání využívání merchandisingových zásad těchto prodejen a následné srovnání s preferencemi internetových respondentů …viacAbstract:
This study is going to examine merchandising and shopping habits in selected retail units. Those units are a retail drugstores located in the centre of Jihlava. Those shops namely are - TETA Drogerie, DM and Perfumery Rossman. The goal of this particular work is to compare how efficiently and effectively are those retailers using principles of merchandising. Those findings are ranked and compared to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zqb0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Jitka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/lgx3vy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Marcel VACULA -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Markéta Bechiňová -
Merchandising ve vybrané firmě
Tereza Poláková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová