Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance – Veronika Čmolíková
Veronika Čmolíková
Bachelor's thesis
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
The Use of Advertising Systems Google Ads, Sklik and Facebook Ad in a Selected Bank
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Teoretická část je zaměřená na online marketing, sociální sítě, na jednotlivé reklamní systémy a na způsoby jejich vyhodnocení. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systému a následně návrhu jejich využití, pomocí alokací nákladů vybraných kampaní.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the use of advertising systems Google Ads, Sklik, and Facebook Ad in a selected bank. The theoretical part is focused on online marketing, social networks, individual advertising systems, and methods of their evaluation. The practical part is devoted to the main goal of the thesis, namely the analysis of advertising systems and the design of their use, by allocating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČMOLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lh022s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čmolíková, Veronika. Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Facebook Marketing
Peter Person -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Postavení PPC na trhu reklamy
Andrey Berest