Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace – Ing. Karyna Yusupova
Ing. Karyna Yusupova
Master's thesis
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Marketing communication of Czech Universities with an emphasis on the promotion of marketing, marketing communications
Abstract:
V současné době se nabídka terciálního vzdělávání zvýšuje, a tím pádem roste i konkurence na trhu vysokých škol. V České republice má o vysokoškolské vzdělání zájem čím dál více absolventů a na kromě toho se zde vzdělává mnoho zahraničních studentů. Z tohoto důvodu musí vysoké školy volit správnou marketingovou a komunikační strategii, tak aby byla efektivní a přilákala potenciální klienty. Cílem této …moreAbstract:
Nowadays, the offer of tertiary education is increasing, and thus the competition in the higher education market is growing. In the Czech Republic, more and more graduates are interested in higher education, and many foreign students are educated. For this reason, universities have to choose the right marketing and communication strategy to be effective and to attract potential clients. The aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
YUSUPOVA, Karyna. \textit{Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lh8jx2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró