Bc. Veronika Manová

Diplomová práce

Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě

Socio-Culturally Disadvantaged Student in a Standard Classroom
Anotace:
Diplomová práce se zabývá žákem se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné školní třídě a především tím, zda mají jeho speciální vzdělávací potřeby vliv na jeho postavení v kolektivu ostatních spolužáků ve třídě, kterou navštěvuje. Praktická část práce je zaměřena na vybranou třídu, kterou navštěvuje žák se speciálními vzdělávacími potřebami a zabývá se interpersonálními vztahy v této třídě s konkrétním …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on a student with special educational needs integrated in an ordinary class. An emphasis is put on the question whether his or her special educational needs have an influence on his or her status possition inside the collective at the school attended by him or her. The practical part of the thesis is dealing with a concrete class which is attended by the student with special …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Manová, Veronika. Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe