Product placement jako marketingový nástroj – Eliška Bažantová
Eliška Bažantová
Diplomová práce
Product placement jako marketingový nástroj
Product Placement as a Marketing Tool
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje product placementu – především jako marketingovému nástroji, tudíž jako nástroji komunikace marketingu. Product placement je v legislativě v České republiky zakotven teprve od roku 2010, kdy byl definován novelou zákona č. 132/10 Sb. V audiovizuálních dílech se ale product placement vyskytoval o mnoho let dříve, než byl zakotven v právním řádu. V rámci praktické části …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on product placement – primarily as a marketing tool, therefore as a marketing communication tool. Product placement has only been enacted in the Czech Republic since 2010, when it was defined by an amendment to Act No. 132/10 Coll. However, product placement had existed for many years before it was embedded in the legal order. The practical part of the thesis concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Zkoumání a vyhodnocování účinnosti product placement ve vybraném filmu
David Barthell -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova
Název
Vložil
Vloženo
Práva