Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností – Bc. Andrea CZVALINGOVÁ
Bc. Andrea CZVALINGOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností
Project of marketing communications of the NTV cable, s.r.o. with the public
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Teoretická část se zabývá jednotlivými nástroji marketingové komunikace, marketingem služeb a marketingovým plánem. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky analýz a marketingového výzkumu, které se staly základem pro vytvoření projektu marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o. Theoretical part deals with the particular instruments of marketing communication and with the marketing plan. The results of analysis and marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Accessible from:: 4. 5. 2009
Identifier:
12288
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CZVALINGOVÁ, Andrea. \textit{Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/lhlkxt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CZVALINGOVÁ, Andrea. Projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic