Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku – Jan ROZUM
Jan ROZUM
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Competitiveness Analysis of the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je vypracována s cílem analyzovat konkurenceschopnost plzeňské firmy DAK cz s. r. o., vyrábějící plastová okna, dveře a poskytující doplňkové služby k nim, včetně jejich montáže a prodeje doplňků. V úvodu práce je čtenář seznámen se základními pojmy a náležitostmi. Následná analýza je provedena pomocí několika dílčích, jako PEST, Porterova modelu pěti sil, vnitřní a SWOT, která …víceAbstract:
This bachelor's thesis is developed in order to analyze the competitiveness of the Pilsen company DAK cz s. r. o., which produces plastic windows, doors and providing additional services of them, including their installation and sale of accessories. In the introduction, the reader is acquainted with the basic concepts and requirements. Subsequent analysis is performed using several sub-factors, such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZUM, Jan. Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Klára Hanzelínová