Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs – Bc. Iveta Pekařová, DiS.
Bc. Iveta Pekařová, DiS.
Bakalářská práce
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem jednotlivých online aktivit a individuálních lekcí v tzv. blended learningu tak, aby došlo k naplnění individuálních potřeb dospělého studenta. V praktické části jsou popsána specifika dospělého studenta spolu s rysy, výhodami a nevýhodami individuálních lekcí a online výuky. Následující kapitola se týká blended learningu a jeho nástrojů. Práce dale představuje …víceAbstract:
This thesis deals with the design of blended learning activities that consists of e-learning and one-to-one lessons in order to meet individual learning needs of adult learners. In the theoretical part of the thesis the characteristics of adult learners are described and the features, advantages and disadvantages of one-to-one lessons and e-learning are presented. The following chapter refers to blended …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/id54i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedoucí: B.A. Aaron Marc Collier
- Oponent: PhDr. Tamara Váňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Blended learning ve vzdělávání manažerů
Pavel Duchek -
Role učitele v "Blended learning" s využitím e-learningu
Jan Kodydek -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská -
Adult learner motivation for studying English (case study)
Eva Lysoňková -
Motivation, evaluation preference and personality of adult learners and language teachers role- case study
Andrea Danišová