Dua v jazzové hudbě. Historie, vývoj. – Rastislav Uhrík
Rastislav Uhrík
Master's thesis
Dua v jazzové hudbě. Historie, vývoj.
DUETS IN JAZZ MUSIC. HISTORY, DEVELOPEMENT.
Anotácia:
V tejto práci sa snažím o priblíženie špecifickej formy jazzovej intrepretácie akou rozhodne je hranie v duu. Z pohľadu mňa samotného ako kontrabasistu taktiež o poukázanie na konkrétne aspekty a rozdielne prístupy k prevedeniu dua.Ako základ práce som si vybral tvorbu Charlieho Hadena. Za prvé preto, že bol sám hráčom na kontrabas, a za druhé preto, že bol buďto samotným iniciátorom hrania v duu, …viacAbstract:
In this master ́s thesis l am trying to bring closer one very specific form of jazz interpretation which is playing in duo and from my very personal point of view, as a bass player, to focus on specific aspects of duo performance.I've chosen music of Charlie Haden as the essence for the thesis, because acoustic bass is my main instrument and also because Haden could initiate duo or rather be part of …viacKľúčové slová
hudbaKľúčové slová
jazzKľúčové slová
jazzová stylizaceKľúčové slová
jazzové soubory
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9057
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedúci: Jiří SLAVÍK
- Oponent: Michal Nejtek
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / odbor:
Hudební umění / Kontrabas - jazz
Práce na příbuzné téma
-
Stylizace a harmonie hry jazzových klavíristů
Šimon CHVOJKA -
Jazzová kvarteta bez harmonického nástroje
Petr Kalfus -
Tradice a novátorství v jazzové hudbě
Kristýna Bártová -
Historie a význam formátu tria saxofon, kontrabas, bicí v rámci jazzové hudby
Jan Kyncl -
Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
Kateřina Horká
Názov
Vložil
Vložené
Práva