Vladislava Savkova

Master's thesis

The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry

Role digitalizace ohledně značkové loajality v luxusním průmyslu
Abstract:
Tato práce zkoumá vliv digitalizace na loajalitu ke značce v luxusním průmyslu, konkrétně u spotřebitelů generace Z v České republice. Výzkum zdůrazňuje význam přijetí digitálních strategií luxusními značkami pro účinnou interakci s digitálně gramotnými zákazníky, navázání trvalých vztahů a úspěch na stále konkurenčnějším trhu. Studie se zabývá převažujícími trendy v luxusním sektoru, identifikuje …more
Abstract:
This thesis investigates digitalization's influence on brand loyalty in the luxury industry, specifically among Generation Z consumers in the Czech Republic. The research underscores the significance of adopting digital strategies for luxury brands to effectively engage with digitally native customers, establish enduring connections, and succeed in an increasingly competitive market. The study delves …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2023
  • Supervisor: Andrea Escobar Rios
  • Reader: Rafael San José Iglesias

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91082