Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách – Zuzana SÝKOROVÁ
Zuzana SÝKOROVÁ
Bachelor's thesis
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Attitudes and educational needs of teachers in the context of inclusive education of children with specific educational needs in common nursery schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů mateřských škol na práci s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami a na to, jaké problémy řeší učitelé v souvislosti s inkluzivními trendy vzdělávání v mateřských školách. V teoretické části jsou zpracována témata, jež se věnují zvolené problematice, především pak společnému vzdělávání a učiteli v mateřské škole jako takovému. Praktická část prezentuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the opinions of nursery school teachers on working with children with specific educational needs and what problems teachers are dealing with in the context of inclusive nursery education trends. The theoretical part deals with topics that address with selected issue, in particular inclusive education and nursery school teachers as such. The practical part presents a research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SÝKOROVÁ, Zuzana. \textit{Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lhw0ev/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÝKOROVÁ, Zuzana. Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ