Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání – Šárka BÜTTNEROVÁ
Šárka BÜTTNEROVÁ
Bakalářská práce
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Special educational needs of highly sensitive individuals in the process of upbringing and education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na prožívání a specifické vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v kontextu výchovy a vzdělávání. Vysoká citlivost, definovaná jako vrozený temperamentový rys, ovlivňuje způsob vnímání, emoční reaktivitu a schopnost adaptace na stresové podněty. Studie se opírá o teoretické poznatky z oblasti psychologie a pedagogiky a doplňuje je o empirická zjištění získaná …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the specific educational needs of highly sensitive individuals in the process of education and training. High sensitivity, defined as an inborn temperamental trait, affects the way of perception, emotional reactivity and the ability to adapt to stressful stimuli. The study bear on theoretical knowledge in the field of psychology and education and complements it with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Karel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÜTTNEROVÁ, Šárka. \textit{Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/xldib7/.
Jak správně citovat práci
BÜTTNEROVÁ, Šárka. Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání. Ústí nad Labem, 2025. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - intervence / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková