Restrukturalizace podniku v období ekonomické recese – Bc. Jan Jentsch
Bc. Jan Jentsch
Diplomová práce
Restrukturalizace podniku v období ekonomické recese
Restructuring of the company during the economic recession
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je objasnění významu procesu restrukturalizace, jeho použití v praxi a zvláště pak v období ekonomické recese. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů restrukturalizace a ekonomická recese. Jsou zde ukázány jak jednotlivé fáze restrukturalizace, které vedou k ozdravení krachujícího podniku, tak i příčiny, které tento úpadek způsobily a v neposlední řadě i …víceAbstract:
The purpose of this dissertation is to clarify the meaning of the process of restructuring and of its practical use especially at the time of economical recession. The theoretical part is focused on the clarification of the terms restructuring and recession. The individual phases of restructuring bringing the effect of the renewal of the economical health are described here, together with the causes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cq1vu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Zdeněk Bezděka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Empirical Analysis of the Impact of Immigration on European Labor Markets in Times of Economic Recession
Tatiana Medková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Market Entry Strategy for Selected Company
Maksim Poptcov -
Dopady ekonomické recese na rodinnou firmu
Jakub Kotlan -
Finanční situace a výkonnost firmy v podmínkách recese a oživení posledních let
Dmitriy Ovsyannikov