Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky – Bc. Magdaléna Ševčíková
Bc. Magdaléna Ševčíková
Master's thesis
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
Building an Artist's Brand: Brandbuilding of the Czecho-Slovak Visual Artists and Their Reflection on Their Own Brands
Abstract:
Tato diplomová práce rozvíjí teorii brandu a jeho utváření (brandingu) a následně ji aplikuje na trh s uměním, jeho jednotlivé subjekty a na značku umělce. Zkoumá v rámci rozhovorů a dotazníkových šetření pojetí značky ze strany umělců. Nabízí případovou studii aplikující nástroje brandingu na osobu Andreje Dúbravského.Abstract:
This diploma thesis deals with brand and branding theory when applied to the area of art market, its subjects and to artists’ brands. It is focused on artists’ approach to brands which is investigated by a questionnaire and interviews. The thesis also offers a case study of Andrej Dúbravský’s branding tools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eiyra/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVČÍKOVÁ, Magdaléna. \textit{Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2014. Available from: https://theses.cz/id/li66bc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Český trh se současným uměním a jeho investiční potenciál
Jana Horová -
Trh se současným českým uměním
Radek Žák -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Richard Ramisch -
Branding těles klasické hudby v České republice
Michaela Gereová -
Branding v divadelní sféře
Karolína Soukupová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
Daniela Ludvíková -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák