Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky – Bc. Magdaléna Ševčíková
Bc. Magdaléna Ševčíková
Diplomová práce
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
Building an Artist's Brand: Brandbuilding of the Czecho-Slovak Visual Artists and Their Reflection on Their Own Brands
Anotace:
Tato diplomová práce rozvíjí teorii brandu a jeho utváření (brandingu) a následně ji aplikuje na trh s uměním, jeho jednotlivé subjekty a na značku umělce. Zkoumá v rámci rozhovorů a dotazníkových šetření pojetí značky ze strany umělců. Nabízí případovou studii aplikující nástroje brandingu na osobu Andreje Dúbravského.Abstract:
This diploma thesis deals with brand and branding theory when applied to the area of art market, its subjects and to artists’ brands. It is focused on artists’ approach to brands which is investigated by a questionnaire and interviews. The thesis also offers a case study of Andrej Dúbravský’s branding tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eiyra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Magdaléna. \textit{Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/li66bc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Český trh se současným uměním a jeho investiční potenciál
Jana Horová -
Trh se současným českým uměním
Radek Žák -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Richard Ramisch -
Branding těles klasické hudby v České republice
Michaela Gereová -
Branding v divadelní sféře
Karolína Soukupová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
Daniela Ludvíková -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák