INTEGRACE CÍLOVÉHO KULTURNÍHO KONTEXTU PŘI VÝUCE JAZYKA – Jan Ventura
Jan Ventura
Diplomová práce
INTEGRACE CÍLOVÉHO KULTURNÍHO KONTEXTU PŘI VÝUCE JAZYKA
INTEGRATING CULTURAL CONTEXT OF THE TARGET LANGUAGE INTO THE LANGUAGE CLASSROOM
Abstract:
The thesis is primarily concerned with the importance of incorporating cultural context of the target language into the language classroom. To begin with, definitons of culture and other crucial concepts are provided. Benefits and goals of cultural context are discussed followed by some suggested frameworks for teaching culture. The latter part of the theoretical section provides suggestions and strategies …víceAbstract:
Diplomová práce se primárně zabývá smyslem integrace kulturního kontextu do výuky jazyka. Předně jsou definovány klíčové termíny jako kultura. Dále jsou analyzovány cíle a přínos kulturního kontextu a zmíněny jsou i možné systémy pro jeho teoretické uchopení. V další kapitole teoretické části jsou nastíněny některé konkrétní strategie, vhodné pro výuku kultury. Pozornost je následně věnována roli učitele …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ventura, Jan. INTEGRACE CÍLOVÉHO KULTURNÍHO KONTEXTU PŘI VÝUCE JAZYKA. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Techniky pro získání a udržení pozornosti studentů při výuce cizího jazyka
Libuše Suchánková -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku
Magdalena Maňáková -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
AKTUALIZACE SERR 2001 A JEJÍ MOŽNÝ DOPAD NA VÝUKU ANGLICKÉHO JAZYKA V KONTEXTU ČESKÉHO ŠKOLSTVÍ
Jiří JINDRA