Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Martina Klepetková
Bc. Martina Klepetková
Diplomová práce
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Internal Communication in a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vnitropodnikové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy komunikačního prostředí společnosti zhodnotit současný stav interní komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou představeny základní pojmy spojené s managementem a komunikací obecně, především pak s komunikací interní …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issues of in-house communication in a selected company. The main goal of the diploma thesis is to evaluate the current state of internal communication on the basis of the analysis of the communication environment of the company. The thesis is divided into two parts. The theoretical part introduces the basic concepts associated with the management and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
Petra ALEXOVÁ -
Verbal and Nonverbal Manifestations of Power in U.S. Primary Election Debate
Richard Savický -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Komunikace a typologie člověka
David Krejča -
Umění komunikace a asertivita v organizaci
Karolína Maléřová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva