Tereza Navrátilová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané organizace

Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza SWOT. V praktické části je popsána metodika výzkumu a představena společnost Decathlon, která byla vybrána pro zpracování této práce. Dále lze v praktické části nalézt vypracovaný …více
Abstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix of selected organization. The theoretical part is focused on the marketing mix and its elements – product, price, place and pro-motion, and the part of the situation analysis – SWOT analysis is also described. In the practical part, the research methodology is described and the company Decathlon, which was chosen for this thesis, is introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/lib897/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management