Tereza Navrátilová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané organizace
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza SWOT. V praktické části je popsána metodika výzkumu a představena společnost Decathlon, která byla vybrána pro zpracování této práce. Dále lze v praktické části nalézt vypracovaný …moreAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix of selected organization. The theoretical part is focused on the marketing mix and its elements – product, price, place and pro-motion, and the part of the situation analysis – SWOT analysis is also described. In the practical part, the research methodology is described and the company Decathlon, which was chosen for this thesis, is introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/lib897/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTILOVÁ, Tereza. \textit{Marketingový mix vybrané organizace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/lib897/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
Nataliia Bundziak -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková -
Návrh inovácie marketingového mixu vybraného ubytovacieho zariadenia
Anita Barbera -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova