Katarína Prieložná

Bakalářská práce

Uplatnenie nových trendov v marketingu vo vybranom podnikateľskom subjekte

Application of new marketing trends in selected business subject
Abstract:
The objective of my Bachelor’s thesis was to focus on and introduce the issue of outdoor advertising in Slovakia and its most exploited advertising formats. Furthermore, I would like to bring attention to new trends in this field, like e.g. Moving Board, Bluetooth, etc. In the practice part I describe specific campaign realized for the company Samsung implemented on the means of public transport in …více
Abstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo priblížiť a predstaviť problematiku Outdoor reklamy na Slovensku a jej najvyužívanejšie reklamné formáty. Zároveň som sa snažila priblížiť nové trendy v tejto oblasti, ako napr.Moving Board, Bluetooth ,..... V praktickej časti opisujem konkrétne realizovanú kampaň pre spoločnosť Samsung, ktorá sa realizovala na dopravných prostriedkoch vo vybraných mestách.Efektivita …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2009
  • Vedoucí: Ing. Patrik Rovný, PhD.
  • Oponent: Doc. Mária Hasprová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.