Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie – Ing. Jiří Doubrava
Ing. Jiří Doubrava
Diplomová práce
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Corporate Culture - A Prerequisite for a Successful Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou podnikové kultury v návaznosti na marketingovou strategii podniku. Práce je analyticko-popisného charakteru. Celá práce se skládá celkem ze tří částí. První je teoretická, druhá analyticko-popisná a třetí návrhová. V teoretické části jsou charakterizovány nejdůležitější pojmy, které napomohou čtenáři bližšího pochopení dané problematiky. Větší část teoretické části …víceAbstract:
This master’s dissertation is concerned about the analysis of corporate culture in relation to the company's marketing strategy. The character of the thesis is analytical-descriptive. The thesis consists of three parts. The first one is theoretical, the second one is analytical-descriptive and the third one is proposal. In the theoretical part are characterized the most important definitions which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5976/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOUBRAVA, Jiří. \textit{Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/liing8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Ema Fránková -
Strategie založení tanečního souboru
Natálie Glembová -
Marketingová strategie společnosti TERCIE handicap s.r.o.
Dominika Marešová -
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Jana Špulková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Autobaterie s.r.o. a AUTOBATERKY s.r.o
Zuzana Sobolová -
Finanční analýza podniků Alu spol. s r. o., Pik spol. s r, o, a Uni spol. s r. o. na bázi účetních výkazů
Michael Krampl -
Finanční analýza zemědělských podniků Agro Mšec s.r.o a CHMEL spol. s.r.o
Ondřej Poula