Elektronický marketing leteckých společností – Bc. Roman Štefek
Bc. Roman Štefek
Diplomová práce
Elektronický marketing leteckých společností
Electronic marketing of airlines
Abstract:
This master's thesis deals with digital marketing of airline companies. The aim of the thesis is to analyse the existing digital marketing of airline companies, to specify the differences between the standard airline companies and the low-cost carriers, and to suggest particular adjustments of their digital marketing, subsequently.Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá elektronickým marketingom leteckých spoločností. Cieľom práce je vyhodnotiť existujúci elektronický marketing leteckých spoločností, špecifikovať rozdiely medzi klasickými leteckými spoločnosťami a nízkonákladovými dopravcami a následné navrhnúť konkrétne úpravy ich elektronického marketingu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hanb2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Dr. Petr Krajáč, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFEK, Roman. \textit{Elektronický marketing leteckých společností}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/likyk4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Letecká doprava - vliv času na cenu letenky
Alena Hanicová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media & Digital Marketing for future business and next marketers
Jiri Brom Lingan