Bc. Roman Štefek

Diplomová práce

Elektronický marketing leteckých společností

Electronic marketing of airlines
Abstract:
This master's thesis deals with digital marketing of airline companies. The aim of the thesis is to analyse the existing digital marketing of airline companies, to specify the differences between the standard airline companies and the low-cost carriers, and to suggest particular adjustments of their digital marketing, subsequently.
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá elektronickým marketingom leteckých spoločností. Cieľom práce je vyhodnotiť existujúci elektronický marketing leteckých spoločností, špecifikovať rozdiely medzi klasickými leteckými spoločnosťami a nízkonákladovými dopravcami a následné navrhnúť konkrétne úpravy ich elektronického marketingu.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/hanb2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Dr. Petr Krajáč, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze