Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku – Bc. Lada Konečná
Bc. Lada Konečná
Diplomová práce
Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku
The Project to Extend the Activities of the Selected Company with an Impact on Business Revenues
Anotace:
Cílem této práce je vypracování projektu rozšíření aktivit firmy Úklidové služby Křemének s.r.o. s vlivem na jeho tržby. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti služeb, jako je základní klasifikace služeb, marketingový mix a inovace ve službách. Zde jsou také zpracovány poznatky SWOT analýzy, které jsou dále využity v praktické části práce. Ta je zaměřena na zjištění současného stavu …víceAbstract:
The aim of this work is to elaborate a project to expand the activities of the cleaning company Křemének s.r.o. affecting its sales. In the theoretical part, the knowledge of services such as basic classification of services, marketing mix and innovation in services are processed. There is also SWOT analysis, which is used in the practical part of the thesis. It is focused on finding out the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Lada. Projekt rozšíření aktivit daného podniku s vlivem na tržby podniku. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková