Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol – Bc. Milad Abassi
Bc. Milad Abassi
Diplomová práce
Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol
The Role of Student Organizations in the Marketing Strategy of Economic Faculties of Higher Education
Anotace:
Abassi, M. Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Práce se zabývá analýzou role studentských organizací (SO) na ekonomických fakultách veřejných vysokých škol. Práce zkoumá prostředí, ve kterém studentské organizace působí. Do průzkumu jsou zahrnuty čtyři zájmové skupiny (zástupci SO, zástupci …víceAbstract:
Abassi, M. The Role of Student Organizations in the Marketing Strategy of Economic Faculties of Higher Education. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018.The thesis deals with analysis of the role of student organizations (SO) at the economic faculties of public universities. The work explores the environment in which student organizations operate. The survey includes four interest groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABASSI, Milad. \textit{Role studentských organizací v~marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lir4j4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Markertingová strategie značky Studentská pečeť
Tomáš Pardubský -
Marketingová strategie nového produktu
Marco Banti -
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Aneta Kaslová -
Marketingová strategie studentských průkazů ISIC v ČR a Kanadě
Tomáš Böhm -
Návrh na zlepšení marketingové strategie produktu „Studentský účet“ GE Money Bank
Hana Veselá -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Richard Ramisch -
Marketingová strategie specifického produktu
Iva Fasselová -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva