Natálie Jochimová

Master's thesis

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem

Modern marketing communication tools and their use of a particular online store
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu …more
Abstract:
This Master´s thesis entitled Modern marketing communication tools and their use of a particular online store dedicated to modern methods of promotion on the Internet market of fashion in the Czech Republic, namely the largest of these deals ZOOT.cz. The aim of the work is based on quantitative and qualitative research to evaluate the use of modern tools of marketing communication in the example mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2017
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Dorota Kajfoszová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53173