Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem – Natálie Jochimová
Natálie Jochimová
Master's thesis
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Modern marketing communication tools and their use of a particular online store
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu …moreAbstract:
This Master´s thesis entitled Modern marketing communication tools and their use of a particular online store dedicated to modern methods of promotion on the Internet market of fashion in the Czech Republic, namely the largest of these deals ZOOT.cz. The aim of the work is based on quantitative and qualitative research to evaluate the use of modern tools of marketing communication in the example mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53173
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Dorota Kajfoszová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JOCHIMOVÁ, Natálie. \textit{Moderní nástroje marketingové komunikace a~jejich použití konkrétním internetovým obchodem}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/liys2o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková