Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole – Šárka ALBERTOVÁ
Šárka ALBERTOVÁ
Bachelor's thesis
Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole
Montessori pedagogy and the three period lesson in education in pre-school
Abstract:
Bakalářská práce Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole má dvě části. Teoretická část nejprve seznamuje s životem a prací M. Montessori, dále se snaží nastínit základní principy Montessori pedagogiky jako jsou senzitivní období, polarizace pozornosti či absorbující mysl. Nakonec se zabývá třístupňovou výukou, jejími principy a použitím v praxi. V praktické části ověřuji dodržování …moreAbstract:
The bachelor thesis which is called Montessori pedagogy and three period lesson in education in preschool is divided into two parts. The theoretical part introduces Maria Montessori, her life and work. Further it tries to outline the basic principles of Montessori pedagogy, e. g. sensitive periods, concentration or absorbent mind. In the end it explains the principles and practical use of three period …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ALBERTOVÁ, Šárka. Montessori pedagogika a třístupňová výuka v mateřské škole. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Pozornost a její vliv na učení
Markéta NIKLOVÁ -
Role učitelky v Montessori škole
Kateřina Češková -
Specifika role učitele v Montessori pedagogice v primárním vzdělávání
Michaela ADAMČÍKOVÁ -
Pedagogika Marie Montessori v současné české škole
Markéta ČIKLOVÁ -
Vzdělávací metody Marie Montessori
Jitka BAGHDADY -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ